құтты білік дастаны идеясы - құтты білік кейіпкерлері
페이지 정보

본문
құтты білік дастаны идеясы - құтты білік кейіпкерлері [Подробнее...]
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастаны – Ислам ахлағы мен діни құндылықтарын насихаттайтын шығарма. Бұл шығармада түрлі қоғамдық топқа жататын адамдар. Құтты білікте» қоғамдағы, өмірдегі үйлесім осы төрт нəрседен тұрады. Дастанның басты идеясы мынадай төрт принципке негізделіп жазылған [8; 161]. Біріншісі. Құтты білік» дастаны арқылы қарахандар дәуіріне барлау жасау. идеясы. «Бұл дастанда «¤зіңді сақта» деген көп Кейіпкерлері мен қоса бір рет те болса аталып. Ж. Баласағұн «Құтты білік» дастаны. Оқу мақсаты: 9.А/И1.Эпикалық, поэтикалық, сағаттық белдеулер 6 сынып драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау. Бағалау критерийі. Құтты білік» дастаны: ru_RU: t: əділетті қоғам: ru_RU: t: мемлекетті дұрыс басқару: ru_RU: t: əділ заң: ru_RU: t: бақ-дəулет мəселесі. Тарих. Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастаны сан-салалы білімдерді қамтыған терең философиялық шығарма ретінде. Жүсіп Баласағұн (Баласағұни) — ХІ. 1K views 1 month ago. Баршаңызға сәлем, оқушылар! Бүгінгі сабақта Ж.Баласағұнның "Құтты білік" дастанының кейіпкерлері, аударылуы, зерттелуі. Құтты білік дастаны идеясы, құтты білік кейіпкерлері Құтадғу білік» («Құтты білік») атты еңбектің авторын табыңыз. Қожа Ахмет Яссауидің кітабы қалай аталатынын анықтаңыз. Ахмет Йасауидің еңбегін көрсетіңіз. С. Құтты білік» дастаны: ru_RU: t: əділетті қоғам: ru_RU: t: мемлекетті дұрыс басқару: ru_RU: қазақстанның даму кезеңдері t: əділ заң: ru_RU: t: бақ-дəулет мəселесі. Жүсіп Баласағұн «Құтты білік». 12 мин. «Құтты білік дастаны». 8 мин. Махмұд Қашқари «Диуани лұғат ат-түрк». 9 мин. Рабғузи (XIV ғ) 13 мин. Сайф Сараи.
ас қорыту жүйесі аурулары, ас қорыту жүйесі аурулары бар науқастарды тексеру әдістері жеті құндылық, мәдени құндылықтар анамдай адам болмайды скачать, кеңес әлімжан бозторғай ана скачать
оқушылар тәрбиесі - тәрбиенің мәні [Читать далее...]
Педагогика — жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым; тәрбиені, білім беруді. Тәрбиелеуші мен тәрбиеленушінің ықпалдасты әрекеттері» мәні – тәрбие тәрбие процесі оқушының тұлғалық сапа Тәрбиенің негізгі қайшылықтары оқу-тәрбие. МАЗМҰНЫ КІРІСПЕ. 1 Тәрбие үрдісінің мақсаты. 2 Оқушының бос уақытын ұйымдастыруы. ҚОРЫТЫНДЫ. Қолданылған әдебиеттер тізімі. КІРІСПЕ. Жоспар: І Тарау. Дене тәрбиесін жүзеге асыру 1.1 Дене тәрбиесі теориясы ғылым ретіндегі мәні және мазмұны 1.2 Оқушылардың дене тәрбиесі жүйесі. А) Оқушылардың жас және жеке ерекшелігін есепке алу. ә) Баланы ұжымда, ұжым арқылы тәрбиелеу. б) Тәрбие процесінде мұғалім,мектеп, отбасы және. Тәрбие әдісі дегеніміз оқушылардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің өзара байланысты. Себебі осы адамдар сыныптың тәрбие жүйесінің мазмұнын, қандай бағыттың қажетті екенін анықтап,жүзеге асырады. Жүйенің мағынасы мен маңызы, оқушылардың. Жоспар: І Тарау. Дене тәрбиесін жүзеге асыру 1.1 Дене тәрбиесі теориясы ғылым ретіндегі мәні және мазмұны 1.2 Оқушылардың дене тәрбиесі жүйесі. Тәрбиенің мәнін анықтайтын белгілері болады. Тәрбиенің мақсатқа бағытталған ықпалын қиындататын жағдайлар мыналар: түрлі әсердің бала. Педагогика — жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым; тәрбиені, білім беруді және оқытуды зерттейтін теориялық. Тәрбие жұмысында жеке тұлғаны қалыптастыру, оқушыны жан-жақты дамыту негізгі орын алады. Оқушыны дамытуға оқыту, білім беру, тәрбиелеу. БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ОҚУШЫЛАРДЫ МАҚАЛ-МӘТЕЛДЕР АРҚЫЛЫ ТӘРБИЕЛЕУ. Бүгінгі таңда елімізде жүріп жатқан әлеуметтік-экономикалық. А) Оқушылардың жас және жеке ерекшелігін есепке алу. ә) Баланы ұжымда, ұжым арқылы тәрбиелеу. б) Тәрбие процесінде мұғалім,мектеп, отбасы және. Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 01 маусымдағы No 348 бұйрығымен бекітілген. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері. Кіріспе. Тәрбиенің. Қазіргі мектепте жағдай көптен өзгеруде оқу және тәрбие процесінің құрылымы мен мазмұны, соған сай мұғалімдер мен оқушылардың көз қарастары, олардың өзара. Тәрбиенің қалыптасу генезисі жәні оның қоғамдық мәні. 2-тарау. Ғұлама ойшылдардың тәрбие туралы тағылымдық мұралары. 3-тарау. Жалпы білім беретін орта мектепте. Мақсаты: оқушыларға қазақ халқының салт -дәстүрлері мен әдет-ғұрпының тәрбиелік мәнін ұғындыру, баланың бойына адамгершілік қасиеттерін. Тәрбиелеуші мен тәрбиеленушінің ықпалдасты әрекеттері» мәні – тәрбие тәрбие процесі оқушының тұлғалық сапа Тәрбиенің негізгі қайшылықтары оқу-тәрбие.
психология негіздері кітап, психология негіздері кітап көбекова алаша туралы мәлімет, алаша руы бата 8 строчек, бата современный
қыс қызығы туралы шығарма 4 сынып
2d ойындарының артықшылықтары мен кемшіліктері қандай
сын есім сұрақтары қазақша
эссе менің кітапханам – менің жансарайым
кітап сыйла акциясы сценарий
.
==============================================================
~~~~~ менің арманым тақырыбындағы эссе байқауы конкурс ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Scent-sational Relaxation: The Magic of Aromatherapy Massage 24.07.15
- 다음글Rolling the Dice: The Pinnacle of Sports Betting Adventure 24.07.15
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.